گروه طراحان امرتات Amertat

طراحی، گرافیک، معماری، کامپیوتر و موبایل

گروه طراحان امرتات Amertat

طراحی، گرافیک، معماری، کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار CCleaner 4.17.4808

CCleaner   یک نرم افزار رایگان و کاملا کاربردی است که با سرعت بسیار بالا فایل های بدرد نخور یا اصطلاحا Temporary را از روی سیستم شما پاک می کند. پاک شدن این فایل ها موجب افزایش میزان فضای خالی هارد دیسک و افزایش سرعت و بازده سیستم شما می گردد . همچنین این نرم افزار می تواند با پاک کردن کوکی ها ، History ، دیتابیس ها ، لیست دانلود ها و … که توسط نرم افزار هایی چون FireFox , Opera , Chrome , IE , Yahoo , Nero, … برروی کامپیوترتان برجای مانده امنیت شما را برای جلوگیری از هک شدن تامین نماید . البته شایان ذکر است که CCleaner برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه این کاررا خودسرانه انجام نمی دهد بلکه به شما این امکان را می دهدکه مشخص کنید به دنبال حذف کدام فایل ها هستید . CCleaner بارفع ایرادات و عیوب رجیستری به افزایش طول عمر ویندوز کمک شایانی می کند . البته قبل از انجام عملیات چک کردن ، یک بک آپ ( BackUp ) کامل از رجیستری ویندوز می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند آن را به حالت قبل بر گرداند .

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Microsoft .NET Framework 4.5.2

NET Framework. یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی تمامی از نسخه‌های سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجراست و به سیستم‌عاملهای دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. این چارچوب شامل مجموعه ای زبانهای برنامه نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می باشند. مجموعه ای از کتابخانه‌های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم‌افزار در این چارچوب قرار گرفته اند که در قالب بخشهای عمده ای همچون فناورهای ASP.NET ، ADO.NET و بسیاری فن آوری‌های خاص دیگر ارائه می شوند که تعداد آنها در نسخه‌های اخیر همگام به خاصتر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است.

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger 11.5.0.228


Yahoo! Messenger نرم افزار پیام رسان قدرتمند و محبوبی می باشد که تقریبا تمامی کاربران با نام آن آشنا هستند. این نرم افزار با استفاده از پروتوکل های شرکت Yahoo می تواند بین میلیون ها کاربر ارتباط برقرار کند. بدین طریق شما می توانید وقتی یکی از دوستانتان آنلاین شد او را ببینید و برای او یک پیام ارسال کنید. اطلاع از دریافت ایمیل جدید در ایمیل یا اکانت های شخصی یاهو و یا اطلاع از واقعه ای که در تقویم یاهو به آن اشاره کرده اید ، از دیگر امکانات Yahoo! Messenger می باشد. این نرم افزار دارای یک دیوار آتشین قدرتمند، حالت Standby برای کمینه کردن مقدار استفاده از پهنای باند اینترنت، قابلیت ذخیره و پرینت گفتگوها ، رابط کاربری تب بندی شده برای دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز، مشاهده اخبار و خبرهای ورزشی می باشد.
Yahoo! Messenger رایگان بوده و هر کسی می توانید با دانلود آن و داشتن یک ID در سایت Yahoo از آن استفاده کند. شما با استفاده از آن می توانید از سرویس های ارتباطی کامپیوتر به کامپیوتر، کامپیوتر به تلفن ، تلفن به کامپیوتر ، ارسال فایل ، مشاهده وبکم ، ارسال اس ام اس ، اتاق های چت مختلف و … نیز به خوبی استفاده کنید.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Winamp 5.666

Winamp قدرتمند ترین نرم افزار پخش آهنگ و موسیقی میباشد . این نرم افزار یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای پخش موسیقی می باشد که در نسخه های جدید آن قابلیت پخش فایل های تصویری با فرمت های مختلف نیز به آن افزوده شده است.
Winamp با سابقه چندین ساله ای که دارد به علت امکانات کاربردی و حرفه ای خود در پخش موسیقی یکی از محبوترین ها در میان کاربران می باشد.
در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی های جدیدی به آن اضافه شدن است که از این میان می توان به دریافت آهنگ های شما از دیگر سیستم ها با ابزار Winamp Remote اشاره نمود.
 
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Graphisoft ArchiCAD v18 Build 3006 x64



نرم افزار Graphisofts ArchiCAD، نرم افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت های جدید جهت طراحی و پیاده سازی محیط های سه بعدی است و فراهم کننده مدل های حرفه ای مجازی جهت مهندسین عمران و معماری است. برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 
ادامه مطلب ...