گروه طراحان امرتات Amertat

طراحی، گرافیک، معماری، کامپیوتر و موبایل

گروه طراحان امرتات Amertat

طراحی، گرافیک، معماری، کامپیوتر و موبایل

دانلود بازی کشف معمای باستانی Pyramid Solitaire Saga 1.7.0 for Android



Pyramid Solitaire Saga نسخه جدید از بازی محبوب "کشف معمای باستانی" است. در این بازی شما با هلنا و همدم وفادار او کینگزلی، در یک ماجراجویی اسرار آمیز همراه خواهید شد. آنها راهی یک ماجراجویی بزرگ در شگفتی های جهان باستان شده اند. با یافتن سر نخ ها می توانید یک معمای بزرگ را در دل این آثار باستانی هویدا کنید. آرامگاه های پنهان، زمرد های درخشان و جواهرات قیمتی در انتظار شما هستند. با کشف و کنار هم قرار دادن هر یک از این موارد به علاوه کارت هایی که روی هر یک از آنها شکل خاصی حک شده است، می توانید بر جادوی باستانی این مکان غلبه کنید. پیروزی در این ماجراجویی از آن شما خواهد بود، به شرط آنکه با دقت و حوصله کافی به کشف سرنخ های پنهان بپردازید و با استفاده از هوش خود معما را حل کنید. در نسخه جدبد، ۱۵ سطح جدید به بازی افزوده شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



  ادامه مطلب ...

دانلود سری بیست و دوم از مجموعه پلان های ساختمانی



این مجموعه شامل پلان های معماری هتل ها برای مهندسین و دانشجویان رشته های عمران و معماری می باشد. فرمت کلیه فایل ها DWG بوده و مناسب برای نرم افزار اتوکد سری 2007 به بالاست. برای دانلود این بسته به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار بازیابی پارتیشن Active Partition Recovery Professional 11.0.3



Active Partition Recovery Professional 11.0.3 نرم افزاری قدرتمند ، حرفه ای و کاربردی جهت بازیابی پارتیشنهایی که به هر نحوی از روی هاردیسک شما پک یا حذف شده اند میباشد. نرم افزار قابلیت بازگردانی پارتیشنهایی با فرمت FAT12، FAT16، FAT32، NTFS، NTFS5 را دارا میباشد و قادر به پشتیبان گیری از MBR که اطلاعت بوت هاردیسک و پارتیشن ها و سکتورهای هارد دیسک شما نیز میباشد ، تا در صورت لزوم و آسیب دیدن این بخش آنرا بازگردانی کند. نرم افزار قبل از بازگردانی پارتیشن و یا اطلاعات حذف شده یک پیش نمایش از اطلاعات در اختیار شما قرار میدهد تا از صحت سلامت اطلاعات مطمئن شده و بعد اقدام به بازگردانی اطلاعات کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



  ادامه مطلب ...